torsdag 18 juni 2015

Open house O-rama..

Årliga Öppethus-träffen på firman gick av stapeln igår och tyvärr hade inte vädergudarna hörsammat min önskan om kalas-väder men vad gjorde väl det när mina vänner är så genomtrevliga...
Skapligt med folk men inte galet många entusiastbilar. Ett par tappra åkte hoj dessutom :-)
Grillen gick varm och kommersen likaså. Nu var det väl mer kaffe än kall läsk som såldes men den går nog åt vad det lider... Kolla in bilarna. Fina "kälkar det där ;-)








Några stannade bara en kort stund bla en galet ball gammal Datsun med extrema lågprofildäck och en jäkligt fin Borgward Isabella. Det är ingen dussinbil direkt o den fick mig att dra på smilbanden :-)

Vinsten på ca 1500:- från tillställningen gav jag Stiftelsen Min stora dag. Kolla in de här:  http://www.minstoradag.org/  Tycker de gör ett fint jobb så det känns skönt.

Projektbilens avgasrör känns väl hyfsat klart förutom själva slutfinishen men den tar jag senare så nu ska jag börja på kylaren. Tänker att jag gör en mock-up i trä för att få till någrapappmallar som tankarna ska tillverkas efter. Har aldrig gjort nåt dylikt så det blir skoj. Bilder på det kommer direkt jag har några.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar