måndag 9 november 2015

Lite blandat...

Plankorna till bänken jag skrev om igår är nu tillpassade. Ska blästra de i morgon innan de oljas in eller lackas och när stativet är färdigbehandlat ska de skruvas dit. Klickar ni på bilden så syns namnet på bänken och det blev. Vid min sida fast på engelska. BY MY SIDE,


Skön paus från bilbyggandet som ändock rullar lite i smyg i bakgrunden men som vanligt just inget vettigt att visa.Anledningen är mest en massa småprojekt och idéer som måste ut innan huvudet sprängs. Har även börjat träna så smått och det känns otroligt bra dock kan jag säga att terränglöpning i mörker inte var min smartaste ide då jag råkade ut för en lätt stukning. Inget att orda om och trots det och enorma mängder lera så var det jäkla skönt :-)
Det är ett lopp som går av stapeln i Februari som jag gärna vill ställa upp i men mer om det längre fram.

Jo, alla som nyttjar Google har väl inte kunnat missa att den fantastiske skådespelerskan Hedy Lamarr skulle ha fyllt 101 år idag  men det som jag inte visste förrns jag kikade här: https://sv.wikipedia.org/wiki/Hedy_Lamarr var att hon var även en briljant uppfinnerska  med "ett tekniskt skarpsinne" långt före sin tid. Läs på och imponeras vetja :-)


2 kommentarer:

  1. Supersnygg!!
    Jag kanske skulle beställa möbler till min nya balkong av dig!!
    Du skulle kunna få fria händer.......

    /St

    SvaraRadera
  2. Tack, kul att du gillar den. Hmm ja det vore skoj men så är det ju det där med tid förståsss Dock rätt långt kvar till balkong-säsong...
    J

    SvaraRadera