tisdag 17 november 2015

Tiden...

Mycket jobb och övriga projekt gör att bilen har blivit lite lidande men ingen fara med det. Tog mig en stund idag och började slipa på trä-listen som jag donat med ett tag. Mycket jobb återstår men som ni ser på bilden så kan det bli skapligt eh...?




 Här är en av anledningarna till att bilen fått en paus nämligen träning. Har ett lopp inplanerat och då MÅSTE jag vara i skick vilket betyder 5-6 dagar i veckan på gymmet eller i backen. Har inte börjat med just den träningsökningen för ryggen ska bli bra först men sakta sakta framåt. Kolla bilden så snackar vi Game-face eller... ;-) Sammanbiten och målinriktad som få, haha

Loppet det gäller är en mara i ett helt annat land och det är ca 3-4 månader dit. Dock kan det vara lite oroligt där just då så jag avvaktar en månad till innan jag helt bestämmer mig. Ber att få återkomma i ämnet.

4 kommentarer:

  1. Ser bra ut med trälisten! Riktigt snyggt jobbat! Angående loppet skulle jag nog vara väldigt försiktig med var i världen jag åker just nu,det känns lite oroligt nu! /Devil

    SvaraRadera
  2. Tackar :-) Mest lite tur vetdu, haha. Mmm har funderat mycket på det och tänker att den dagen vi börjar ändra vårt sätt att leva pga rädsla så har "de" vunnit dock ska jag inte vara dumdristig så jag är lite avvaktande då du har en poäng min vän.
    J

    SvaraRadera
  3. Jo,så är det ju allt. Men det vore ju synd om du skulle råka ut för något för att "de" inte ska vinna! Känns som vi har en hel del idéer o klurigheter kvar att diskutera! /Devil

    SvaraRadera
  4. Det går nog bra tänker jag. Ja idéer o klurigheter har vi en hel del att klyva igen. Alltid skoj :-)
    J

    SvaraRadera