tisdag 7 april 2015

Projektpysselet...

Donade till min flänsplatta lite snabbt och blaskade på färg för att se om det kunde vara nått att ha och det blev inte så tokigt. Tror faktiskt jag kör vidare på den här ideen så nästa steg, förutom ytterst lite mer fräsning är att fixa till resten av avgassystemet. blir som 4-1 med lite snygga 1 3/4" mjuka snygga krökar så som det kunde se ut på en gammal tävlingsbil förr i tin...


På stumparna ska krökarna på avgassystemet monteras.

Blev faktiskt skapligt nöjd, lite lagom självgod ni vet, haha 

 Men ska jag vara helt ärlig så tål den inte att granskas nära. Som sagt, lite fräsning återstår
ev ett dygn i trumlarn innan slutlig blästring o målning...

Jo, kaffetorsk som jag är så läste jag häromdan om en rockgrupp som har släppt ett kaffe. Fränt som tusan tänkte jag och la raskt en beställning. 2pkt för 32 USD tyckte jag lät ok tills jag fullföljde min beställning. De skulle ha knappt 300 USD för frakten... Wtf tänkte jag o dubbelkollade, jo mycket riktigt, knappt 300 USD. Det fanns även ett dyrare alternativ om man hade bråttom. Haha, är det Jesus själv som levererar eller...?
Hur som helst, jag raderade hela min beställning, lite deppad men nån måtta får det vara. Döm om min förvåning när jag idag fick ett mail från de med rubriken:  There seems to be a mistake... Jo jävlar tänkte jag o mailade tillbaka. Får se om de svarar med en fördelaktigare prisbild på frakten :-)
Spänningen är onekligen olidlig... Mer info kommer.

3 kommentarer:

  1. jag har hittat en tank du behöver: http://www.blocket.se/sodermanland/Ducati_tank_59695171.htm?ca=12&w=1

    /bop

    SvaraRadera
  2. hörrö. jag har e.v. kommit på hur man fixar ett par balla framlampor!
    /bop

    SvaraRadera