torsdag 15 oktober 2015

Klipp o klistra...

Har slitit med lite ryggont nått år lite drygt o även höger axel känns uttjänt så i morse inställde jag mig på Radiologen, Kullbergska sjukhuset. Trots att jag har en egen röntgenutrustning så kände jag att det kunde vara svårt att sikta själv så jag tog alltså outsourcing-varianten, haha


 Tja, inte vet jag hur det ska se ut....

Tycker den här ser lite krokig ut...

Har nu alltså röntgenbilder på nederkäken, ena axeln, ryggraden/ländryggen och även lungorna så med lite tålamod o klipp&klistra som skulle fått självaste Marjasin avis så ska jag nog få ihop ett kollage av mitt inre. Det blir skoj :-)

2 kommentarer:

  1. lite skolios har ingen dött av :P
    /Bop

    SvaraRadera
  2. Haha, nä exakt så ingen anledning till oro ;-)
    J

    SvaraRadera