måndag 4 januari 2016

Well....

Efter Nyårshelgens frossande och slappande så var det dags för en löptur. Grundplanen var faktiskt att jogga till gymmet, ca 1,3 km, men kände att nja, jag springer över "norr" istället. När jag lubbat en stund tänkte jag att det skulle funka med en lite längre runda så stegen styrdes ut mot Västeråsvägen. Snön yrde men det rullade på fint trots allt, tankarna for som vanligt och vips dök det upp en skylt. Hmm, 10 km, kanske dags att vända ;-) Tja, det blev 20 km i yrvädret med värkande knän, blöta fötter och is i skägget haha.



Tyckte väl det gick tungt...

 Finalen i Modellbyggartävlingen närmar sig med stormsteg så idag togs det tag i´t. Hade en ide som helt plötsligt kändes ogenomförbar men raskt fann jag på råd. Blåslampa var melodin och skapliga mängder superlim ;-) Några timmar till, lite färg så badabom badabing. Söndagen den 10 januari kl 12.00 gäller det. Kul

Fick den här länken av min polare Bop. Skruva upp volymen o njut. Maken till rappare gas-svar får man leta efter. https://www.facebook.com/bonnevillenimbus/videos/376826012503460/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar