torsdag 31 december 2015

Tja, gott nytt då...

Ännu ett år till ändå. Då 2015 inte började så jäkla muntert med min fars bortgång och allt vad det innebär så är det väl dags att följa HMS Konungens tips, att vända blad alltså.

Testade floating igår. 45 minuter i ett kar med saltvatten och satan så skönt det var. Låg o flinade för mig själv i 5 min innan jag fullständigt försvann i total avslappning.
Kolla in Lugna rum's ställe här : http://lugnarum.eu/floating/index.html


Lite trist bild men mobilkameran ärnte så vass men jag lovar. Skönare upplevelse är svårt att hitta.

 Sen då, jo blev tejpad på nytt, lite tuffare och dessutom på båda knäna. Har fortfarande inte riktigt bestämt mig för att springa en mara men fortsätter träna på så får vi se ;-)

Till er alla. God fortsättning.

3 kommentarer:

  1. Gott nytt på dig också! Om du nu springer maran hoppas jag verkligen knäna håller!!!! /Devil

    SvaraRadera
  2. Phuuii, seg på att svara ibland men ja det hoppas jag också. Bra dagar, dåliga dagar så kanske kanske.
    J

    SvaraRadera