onsdag 16 januari 2013

Drömmar...?

Länge sen men har inte haft nån lust att skriva nått faktiskt.
Nått nytt...? Jo, lite grann har hänt. Har fått hem en sändning kaffe, både bönor och malet,  från Ibiza som ska vara jäkla gott. Är ni köpsugna så skicka en Comment eller kom förbi firman. Finns även en del kaffe kvar från New Orleans och tandborstar från Japan om ni inte hittar den perfekta presenten till nån vän eller liknande ;-)

Drömmar som rubriken lyder handlar faktiskt om en specifik dröm som jag hade på Julaftonsnatten när jag var på Kap Verde. Drömde att jag fick en beställning på ett speciellt smycke, en hårnål faktiskt, men i drömmen var det ju för enkelt att bara göra en hårnål. Vet att det låter lite flummigt men så var det i varje fall. Hur som helst, på morgonen är jag helt utsliten och kan inte släppa taget om drömmen så nu har jag en färdig prototyp klar ;-) Sagolikt vacker och med en väldigt speciell funktion.
Tänker inte visa några bilder än men om allt funkar som jag har tänkt mig så kommer det tillverkas en mindre serie av de. Hoppas hoppas...

Dessutom så är det lite annat på gång så vi hörs nog vidare ;-)

3 kommentarer:

  1. Tjenare Johnny!
    Mats här. (smaulänningen i fjollträsk du vet ;) )
    (hittade din blog av en ren slump)

    Allt väl med dig? Slå en pling eller maila.
    tjo!
    /M

    SvaraRadera