måndag 21 januari 2013

Mmmm...

Tjaba. Blir lite glest mellan inläggen när all fokus är på träning men så är det ibland :-) Likväl så hinns det ju med lite blandat som tex att jag har fått hem en sändning med delikata Chokladhjärtan med fyllning av Saffrans-marsipan. Tillverkare är Fardhem Choklad på Gotland och de är fantastiska. Så, är ni sugna så hör av er. En kartong om 10 st kostar 110:- och de är värda varenda krona. Komplettera med kaffe från Ibiza och en Japansk tandborste i Bambu så blir dagen perfekt ;-)

Fick ett tips om en bra låt häromdan av lillkillen. Sagolik text oavsett vad eller vem man tror på ;-)
Så Dagens låt blir alltså: http://youtu.be/2yAJGutIYNM

Dessutom, bara för att min coach tycker att jag SKA ha en vilodag i veckan så har jag börjat ta danslektioner just på den dagen, haha. En gammal dröm som jag var tvungen att ta tag i bara. Kul som tusan.
Vi hörs



4 kommentarer:

  1. Kommer ner på en shoppingtur på torsdag fm om det passar, ät inte upp all choklad bara;) Vill ha 20 st praliner. Hörs innan dess! / M :)

    SvaraRadera
  2. Haha, det låter bra :-) Välkommen
    J

    SvaraRadera
  3. dansar du jazzbalett??? ;-)

    uffe

    SvaraRadera
  4. Ha ha, du skulle må då va?
    J

    SvaraRadera