onsdag 23 januari 2013

Salt, Peppar och Erotik

Lokaltidningen, KatrineholmsKuriren har börjat publicera min fotoserie Salt o Peppar idag på Mänskligt-sidorna. Väldigt roligt och lite av ett erkännande tycker jag.
Meningen är alltså att de ska visa en bild om dagen och iom att det är 50 bilder så får ni se en ny bild varje dag i tidningen. Otroligt skoj :-) Dessutom, om jag förstod det rätt så kommer de visa alla bilderna samtidigt på sista dagen och min tanke är att jag ska trycka en affisch med de på ifall någon är intresserad av att köpa den. Originalen är ju också till salu plus att jag har även en annan ide som jag återkommer till.
Har man inte Kuriren kan man kika här : http://kkuriren.se/manskligt/1.1671591
men jag lägger upp en ny bild varje dag här så kan man bestämma själv :-)
Som det mesta i livet så börjar även detta med ett blank blad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar