söndag 3 februari 2013

Django !!!

Dags för ett filmtips. Som rubriken antyder så är det Quentin Tarantino's senaste mästerverk. Tror iofs inte att den behöver någon närmare beskrivning förutom en enkel men bestämd uppmaning...
Se den för bövelen :-) Är väl kanske partisk pga att jag är ett Tarantino-fan men jäklar vad bra den var. Ni kan kika på trailern här : http://www.imdb.com/title/tt1853728/?ref_=sr_1

För övrigt så är det väl lite si o så med humöret och inspirationen :-(  Det tar sig väl i sinom tid hoppas jag. 

Väntar på att min coach ska öka på min tränings-dos så jag får annat att tänka på.

Som jag nämnde så skrev jag tre artiklar / reseskildringar för en resetidning på nätet. De tog alla tre så det var skoj. Om ni kikar på : http://budgetres.se/ och klickar på ReseMagazinet uppe i vänstra hörnet så kommer ni dit. Vet inte när mina skrivelser kommer med men både den och budgetres är värda att hålla koll på om man är reseintresserad...

J

2 kommentarer:

  1. Vilken bra sida om Camino vandring :-) och där var du ju med också ;-) / M

    SvaraRadera
  2. Sidan är kalas faktiskt. ja skumt det där men ibland känns det som jag är lite överallt ;)
    J

    SvaraRadera