onsdag 6 februari 2013

Hotad...?

Visste väl att 13 var ett oturstal :-(
I morse när jag skulle åka till jobbet så märkte jag att det satt en lapp på framrutan. Skrapade bort den lite försiktigt och döm om min förvåning när jag såg vad det var...
Ett hotbrev skrivet med rosa krita och texten lyder: Vi kommer att ta kontakt med polis, och som ni ser är polis understruket.
Första tanken är att jag står felparkerad men icke. Tanke 2 är om jag väsnas i onödan men en Toyota pickup brölar väl inte nämnvärt. Det står dessutom fler bilar där så jag ska kolla om de har fått hotbrev de också...
Ska man skratta eller gråta? Är det ett skämt av ett barn eller en feg jävel som inte kan skriva under med sitt namn...?
Tar ju inte detta på allvar utan snarare som ett skämt, skrattade faktiskt gott åt det och tänker fortsätta parkera där såklart :-) haha

7 kommentarer:

  1. Hmm knepigt fall, det kan vara ett barn men stilen ser mer ut som en vuxen. Du kanske får spana lite, men om du är skriven i Norge så kanske det är lugnt eller...? Ha ha det kan vara dålig karma så du måste flytta utomlands ;-) / M

    SvaraRadera
  2. Tror på dålig karma faktiskt... Karma is a bitch typ ;-)
    J

    SvaraRadera
  3. Därför är det bättre att tro på Fadern, Sonen och den helige Anden ingen dålig karma där inte ;)

    SvaraRadera
  4. Jag blir mest fundersam över det stora frågetecknet.
    Jag tror det är barn som varit framme.
    / Maria

    SvaraRadera
  5. Jag väntar spänt på att Ordningsmakten ska höra av sig :-)
    J

    SvaraRadera
  6. är det ingen pryd stackare som har förfasats över din erotiska saltkars orgie i lokalblaskan??

    uffe

    SvaraRadera
  7. Ha ha, inte än men vänta tills Lördag, då händer det grejer. Bara synd att de inte uppdateras på webb-tidningen...
    J

    SvaraRadera