onsdag 16 september 2015

Pysseeeelll...

Bockade ju till en plåtremsa som jag punktade fast under "ryggstödets" plåtveck då det var alltför klent för att göra någon nytta. Slipade bort punkterna och tennspacklade hela biten. Kolla bilderna.


Kanske inte så jäkla spännande men det blev jäkla bra.

Är inte så vass på mycket men tennspackla det kan jag :-)

 Fick även reparerat några kassa gängor med lite nya insatsgängor. 
Jäkla bra att ha kan jag lova.

Fortfarande massor kvar att göra på projektet men det går framåt med små steg. Året har varit tungt på flera vis, inte enkom fars bortgång utan även en massa annat skit också dock börjar det luckra upp sig och jag kan gå vidare. Skönt. 
Träningsmässigt sett så har jag fallerat fullständigt och har svårt att komma igång. Ryggen krånglar så ett läkarbesök är inplanerat. Sånt är alltid spännande, haha

Nått mer då? Jo, planeringen inför Motorkulturdagen 2015 den 3 Oktober pågår för fullt. Har en hel del skoj på gång så det ser vi fram emot.

2 kommentarer:

  1. Men va tusan, det ser ut som det är blankt!!
    Vad har hänt!!

    /St

    SvaraRadera
  2. Haha, ja när fan blir gammal vet du ;-)
    J

    SvaraRadera