måndag 19 mars 2012

Äntligen Måndag. Skönt med lite struktur :-) Tänkte skulle skriva vad jag äter när jag tränar så här.
06.30 En tallrik havregrynsgröt, eller väldigt sällan 2 skivor grovt bröd.
09.00 Kostersättning. Nån Shake som jag köpt på Gymmet. Funkar bra & man vänjer sig vid smaken...
12.00 Väldigt lätt lunch, typ lite lätt-Keso o ett äpple eller en sallad alt en liten matlåda.
15.00 En tallrik musli eller 2 ägg eller ett knäckebröd og en frukt eller morot.
18.00 En frukt eller morot, ev ett ägg.
Efter gymmet så blir det bara en kopp te och en Digestive eller en banan.
Vaaarje dag, men, en dag i helgen så blir frukosten lite annorlunda/lyxigare men inte mycket.
Dagens låt ska höras på hög volym...
http://youtu.be/8SbUC-UaAxE

1 kommentar:

  1. Mors! Det ser ut som ett bra upplägg de där.
    Genom låtvalet dyker det så klart upp ett nytt boktips - Wekcome to the Jungle av Stepen Davis. Kan läsas när man tycker livet är för lite rock´n roll..
    Det var egentligen ett -Nu är det dax för nät-shopping- jag tänkte delge.
    Brukar säga att jag inte är mycket för prylar, men får erkänna att jag ljuger, när det gäller out door-artiklar.
    Superbra pryl som underlättar krafsandet efter vattenflaskan i ryggsäcksfickan = vattenslang från sours -convertube.Med skruvkork som passar till olika flaskor, typ pet. Bättre än camelbak som är svår att få helt fräch vid diskning.
    Finns att beställa på Adnature.
    Om man sen vill undvika att lägga halva reskassan på dyra märkes funktionskläder så finns det helt trendfria- www.engelsons.se. Du hittar tunna yllestrumpor, microflees, regnponcho å t-shirst i funktionsmartial vilken är det bästa att vandra i, man luktar inte liljekonvalj efter ett tag, men de torkar fort efter ansträngning å tvätt. Mycket bättre än bomull. Så - keep on rocking in a free world!
    / Kristina

    SvaraRadera