fredag 2 januari 2015

God fortsättning...

Tja, ett nytt år har precis slutat och ett nytt har börjat. Pirrigt? En nystart, och på vad? Löften som är svåra att hålla kanske? Well, av olika anledningar så var det en hel del tråkigheter förra året men även en hel del bra. Ni vet, sötsurt typ...
Hur som helst, nu på Söndag så är det i varje fall final i Modellbyggartävlingen. 54 st deltagare har slitit, nåja ;-) i en knapp månads tid med att få klart en -65 Chevelle. Har hört ryktas om än det ena, än det andra, bl.a. en som höll på med en gjutform för sina fälgar.... Wth, tänkte jag, galet skönt jobb. En glimt jag sett av ett annat bygge är rostskador som är otroligt svåra att få till och ett tredje bygge som liknar inget annat så det ska bli skoj. Bilder kommer.

Jo just det. Ang projektet så väntar jag på några verktyg för nitning plus att jag ska få lite aluminium svetsat men under väntans tider så blir det ju en del tid för surfning och en favvo-sida just nu är den här: http://www.secretsofspeed.com Donar man med ett dylikt projekt som mitt så är det en kalassida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar