måndag 24 augusti 2015

Håhåjaja....

Det är ju själve fan. Försöker o försöker skriva ett inlägg om dan men just nu är tiden min fiende. Har mycket jobb vilket jag är tacksam för dock känner jag av en enorm tröttma emellanåt, kommer oftast mitt på dan och jag blir så trött så trött. Sover fruktansvärt illa oh vaknar oftast mer sliten än när jag gick o la mig... Tog en välbehövlig vila i helgen så nu är det på't igen. Har läcktestat kylaren, eller sållet som den bör rätteligen kallas så nu ligger fokus på det. Löda, täta, testa o löda igen. Små steg framåt. Bilder kommer när jag har nått vettigt att visa :-)

Så, planeringen för årets upplaga av Motorkulturdagen pågår för fullt. Temat blir race och några jäkligt tuffa bilar och motorer kommer att visas bla en dieselrova på 157 liter... Jepp, ETTHUNDRAFEMTIOSJU LITER. Hajar ni så fränt. Mer info kommer men Lördagen den 3 Oktober kl 10.00 o framåt vill jag se er här!

Mer skoj...? Jepp, i dag firas Årsdagen av Plutos degradering. Wohoo typ... Känner ni fört så kan ni läsa på om denna vilda fest-dag här ;-) https://sv.wikipedia.org/wiki/Pluto

2 kommentarer:

  1. Hundrafemtisju liter?? Jag dööör! :-) Ha det gott! /Jeanette

    SvaraRadera