söndag 20 december 2015

Mer träning...

Följer mitt träningsprogram så gått det går men kan inte påstå att jag gör några framsteg egentligen. Vacklar i tron att jag ska klara av loppet men det viktigaste är väl att försöka tänker jag. Tog en längre runda går, joggade mot Baggetorp för jag vet att det är långa asfalts-sträckor som jag trivs på. Trots värkande knän, trots trafiken så är det otroligt rogivande. Lyssnar på mina steg, hör klädernas frasande och det är så skönt.

Typ såhär blev rundan. Från hemmet, ner till jobbet och sen mot Baggetorp för att därefter lubba hemåt. Nästa runda tänkte jag helt enkelt få skjuts till Vingåker för att sen helt enkelt jogga hemåt :-)

Apropå snart julafton så har jag köpt mig en julklapp från Maui. Ivrig som en unge i en godisaffär. Snubben som jag köpte min julklapp av säljer egentligen inte till Sverige men efter idogt "tjat" gav han med sig :-) Bild kommer direkt jag fått hem den. Yay




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar