torsdag 3 december 2015

Tja...

Well, trots att min Maratonträning egentligen bara har pågått i få dagar så har jag ont som satan i kroppen. Misstänker dock att det är influensatiderna som spökar men kör på som vanligt men med aningen mer omdöme, haha.
En detalj som blir väldigt påtaglig när man är ute o springer är alla jävla bilisters totala oförmåga att använda blinkers. Typ jag ska korsa en väg, håller koll på trafiken o kubbar över och javisst, återigen håller jag på att bli överkörd. Har reflexer så det räcker men tänker att de kan ju blinka ändå för att de kanske INTE har hök- eller uggle-syn vilket gör att det uppenbarligen lätt att missa folk i närheten. Hade de jävlarna använt blinkers så uppmärksammas ju det av mig vilket gör att jag inte springer över förrns de har passerat. Låter som gnäll o låtsas-polis-fasoner men va fan, hur svårt är det!!!???

I morgon är planen att springa ett 8-kilometers löp och på Söndag 12 km. Ska bli spännande för det är över ett år sedan jag sprang så långt men tänker att det går nog bra.

Har även pysslat med bilen men som vanligt just inget vettigt att visa.

På söndag börjar även Modellbyggartävlingen men modellbilarna har inte dykt upp än så förhoppningsvis kommer de i morrn.

2 kommentarer:

  1. Word!
    Själv fick jag hoppa ner i diket en gång, kunde ha tagit med backspegeln om jag velat, trots att jag lyste som en julgran!

    SvaraRadera
  2. För jäkla trist men skönt det gick bra :-)
    J

    SvaraRadera