söndag 30 november 2014

Pyssel...

Tog en skön välbehövlig vilohelg men det brukar jag alltid få ta igen, som tex nu när jag är nere o jobbar en Söndagkväll men det var det värt. Tog en roadtripp med <3 och vi stannade bla till på en loppis/antikhandel där jag fyndade dessa eminenta verktyg. Ett kit med fasta Bahconycklar från 14-32. Blir perfekt i projektbilen tänker jag ;-)


I originalförpackning dessutom.


 Häromdagen damp det ner inte bara 1 utan 3 stora paket från eminenta http://www.viragohobby.se/
De innehåller 54 st byggmodeller av någon bil, troligtvis Amerikansk och förhoppningsvis före 1970. Det är alltså snart dags för Årets upplaga av Modellbyggartävlingen och jepp, 54 st tappra deltagare från bla Ringarum, Motala, Västerås, Enköping; Vingåker och såklart härifrån. Innehållet i paketen känner inte ens jag till och naturligtvis ingen av deltagarna. Alla utgår från samma modell och det är begränsat med både tid och vad man får plocka från andra byggmodeller så det borgar för rafflande spänning. Innehållet avslöjas om en vecka, alltså Söndagen den 7 December kl 12 och det är alltid lika skoj. Stay tuned folks...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar