onsdag 4 juli 2012

4

kilo på en månad.. Har alltså gått ner 4 kg sen jag kom hem från Santiago. Träning, kost och en gnutta envishet... Har ju tänkt att bli av med 6 kg till så om allt funkar borde jag vara i mål i slutet av Augusti.

Var och käkade lunch på http://rejmyregestgifveri.se/  Ett jäkla trevligt ställe. God mat tyckte både
jag o lillkillen plus att det var trevligt att träffa Magnus & Carina som driver stället. Rejmyre är dessutom en koselig liten by med många hantverkare och gallerier så där är det lätt att slå ihjäl en dag eller mer.
Kommer eventuellt ( förhoppningsvis ) hänga min fotoserie Salt & Peppar där men det återkommer jag till...

Började förresten skissa på en ny grill idag. Har en förkärlek för gamla skräckfilmer så den blir aningen udda kan jag lova. Jämfört med mina andra grillar så tar nog den priset för Weird stuff... Haha. Visserligen har ingen lagt ett bud på Adrian, min barnvagnsgrill alltså och det är  lite synd för de pengarna skulle gå direkt till välgörenhet. Å andra sidan kan det vara jag som är kass på försäljning så om någon har en ide så mottages det med tacksamhet... Men, en ny grill är på gång och även lite annat som sagt. Semestertiderna gör att det är lite svårt att få tag på material men det löser sig.

Hmm, pickupen ska ju sänkas också, förhoppningsvis i helgen, så får vi se om den blir såld. Kul med pyssel i varje fall...  Var ju lite febrig förra veckan men nu känns det fint :-)

Läggdags är det oavsett. Vi hörs.

Ps. Kristina tipsade om en vandring som ev kunde vara spännande. Kika här...
http://www.youtube.com/watch?v=ZmDhRvvs5Xw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar