torsdag 19 juli 2012

Monterat...

Aaah, Torsdag. Skönt att få lite gjort. Har slabbat på massor med matt klarlack på stötfångarn, fronten och huven. Den ligger på tork men det andra är monterat. Alltid lika spännande att skruva dit nylackat men jag hade en duktig medhjälpare så det gick fint. Noga med vita handskar när man pysslar med nylackat :-) Kika på bilderna. Skaplig skillnad va?



I morgon åker huven på. Med lite energi så hinner jag lacka taket mattsvart i helgen och ev göra klart plåten bak. Lite svetsning, spackling o lack ba....

Träning då...? Jo, det rullar på. Försöker köra mycket styrketräning nu, min coach ( syster ) tycker jag ska det och jag trivs på löpbandet så det blir nog bra...

2 kommentarer:

  1. God eftermiddag, Mulle Meck!
    Jobbar på som tusan ser jag. Å yttligare en nära-vinkelslip-upplevelse! Det är bra att ha några fingrar kvar, när man ska slänga upp ryggsäcken på ryggen! =). Ha en härlig helg/ Kristina

    SvaraRadera
  2. Haha, jo just :-)
    J

    SvaraRadera