lördag 21 juli 2012

Hmm

Well, huven åkte på på igår men idag åker den av. Tycker den blev flammig och det är inte okej i min bok, jag menar, jag är ju för tusan lackerare, eller utger mig för att vara det i varje fall... Haha. Dessutom ska taket lackas svart också så sysselsättning saknas inte. Var förresten en sväng till Bra ljud i bil igår. De hjälpte mig att justera in nya ljudanläggning och jäklar vad bra det blev. Riktigt roligt att spela på full volym nu:-) Hade tänkt o se filmen Abraham Lincoln, vampire hunter igår men hade missat att den började tidigare igår än den gjorde i veckan. Jaja, en annan gång kanske. Som bonus så gick ju Walk the line på tv, den om Johnny Cash med Joaquin Phoenix som Johnny Cash alltså( fint namn förresten )Både han och Reese Witherspoon gör bra ifrån sig så se den om ni inte redan gjort det... Men, klockan är halv åtta nu, lördag morgon, då är det dags att dra till gymmet... Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar