söndag 22 juli 2012

Svart...

Phuui, äntligen är helgen över. Ett slit är vad det är. Hade sånt jäkla missflyt igår så om jag hade varit lagd åt det depressiva hållet så hade det slutat olyckligt. Idag gick allt bättre. Var tidigt på jobbet och slipade ner huven och taket på bilen. Fixade o donade med en del småsaker som irriterat mig och på eftermiddagen åkte jag upp till min kompis som har en lackfirma här i stan. Vi maskade bilen, la på en svart bas på huv o tak för att sedan lägga på några lager klarlack och sen skjuts in i ugnen. En jäkla bra polare är det som tar sig tid att hjälpa andra. Tack Roger. Inte mycket kvar nu, lite på bakänden bara så får ni se bilder då. Var för trött för gymmet idag så det tar jag igen i morgon...

2 kommentarer:

  1. vad är ett gym jämfört med en hel dags hårt arbete?
    :-)

    uffe

    SvaraRadera
  2. Well.... svårt att säga emot på det egentligen :-)
    J

    SvaraRadera