tisdag 3 juli 2012

Trött...



Trött som tusan igår. Pysslade på jobbet till strax efter 19, Meckade lite bil, måste ju åtgärda det jag klantade till i söndags. Ska beställa ett sänkningskit idag. Lågt är skönt... Drog till gymmet efteråt. Hyfsad intervallträning på löpbandet och sedan lite mage o rygg. 
Hade lovat min systerson att vi skulle kika på film igår så jag hyrde Tintin men jag var så trött. Kunde knappt hålla mig vaken och somnade sen som en klubbad oxe. Tror filmen var bra i varje fall. Se den...!!
Förövrigt har vi ju kalasväder. Skönt o lättsamt.
Glöm inte bort att kika på http://www.budgetres.se/
Det är en jäkla bra resesajt och som sagt, deras reportage om Caminon var fantastiskt. Tack JE.


3 kommentarer:

  1. Fantastiskt bra sida, den hade jag gärna läst innan jag åkte...men man klarade ju sig ok ändå. Blir så klart jättesugen att komma iväg igen. Har hittat en annan spännande led i Spanien http://www.youtube.com/watch?v=ZmDhRvvs5Xw Den tar jag nog när det börjar bli dags för ätterstupan! =D. Må väl/ Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå. Ja den är jäkla bra. Träningen går bra hoppas jag...?
      Ska kika på länken. Spännande.
      J

      Radera
  2. Ja tack, träningen går bra. Sjukgymnastik går långsamt och är tråkigt, men när man sedan får börja träna på riktigt igen så förvånas man över resultatet. Känner mig mycket starkare än innan skadan =) Klarade en toppklättring utan problem med muskler....däremot är flåset gone. De blir till att hoppa hopprep i gröngräset nu på semestern! Natti!

    SvaraRadera