tisdag 21 augusti 2012

Abstrakt...

Hallå.

Har fått två " konst-projekt " att skissa och räkna på. Alltid skoj med tanke på att ett av få krav eller önskemål jag har är att få fria händer. Det ena projektet är en Välkommen-skylt, låter tråkigt kanske men förhoppningsvis får jag gjuta den i brons så lite kul är det. Ska försöka presentera ett förslag i veckan för de som ska ha den. Tyvärr blir det lite kostsamt att gjuta men vill gärna tro att det är värt det i slutändan.

Det andra är ett par som ville ha nån form av abstrakt pjäs att montera på en utomhusvägg de har frigjort. Kul att få försöka men inte säkert att de vill ha det jag har tänkt såklart men det hör väl till eller....?

Försöker även trixa klart ett par stolar som jag började med för en tid sedan men emellanåt har jag ingen inspiration alls tyvärr. Vet inte varför men så kan det bli.

Trött i kroppen idag så jag skippade träningen utan att få dåligt samvete och iom att jag kör mycket styrketräning nu så har jag varken gått upp eller ner i vikt så det är väl okej. Har blivit väldigt förtjust i att använda Kettlebells. Känns bra direkt plus i kombination med 30-60 minuter intervall på Crosstrainern gör att man blir lagom mör,haha.

Nog svamlat nu :-)

Vi hörs

2 kommentarer:

  1. Kettlebells, vad modigt!!!Ser bara bilder hur man endera tappar den i sin egen skalle,eller på kulorna på gymgrannens välbyggda å mycket dyra PT, alternativt tappa den ut genom fönsterrutan. Gillar redskap som sitter fast samt 4kg hantlar å pilatesboll som ev bara rullar på å puffar lite om den smiter.
    Lycka till med konstprojekten! / Kristina

    SvaraRadera
  2. Kettlebells är brutalt o skoj. Känns som en kontrollerad dag på jobbet ;-)Pilates känns inte som det funkar för mig men, var o en gör sin egen Camino...

    J

    SvaraRadera