torsdag 16 augusti 2012

Tattoo...

Phuuii, lång dag som vanligt. För tre veckor sedan lovade jag  lillkillen en tattuering om han slutade röka. Det var iofs hans förslag men jag var på direkt.
Bokade en tid hos Inge på Lucky 7 i Nyköping för då vet jag att det blir bra. Hur som, idag bar det av och tre timmar senare så var det klart. Otroligt fint arbete och motivet var valt med eftertanke. Han var duktig som tusan trots att det gjorde ont.

Bilder kommer när det har läkt. Om någon vill gissa motivet så kan man vinna en kebab...

Tja, inget nytt förövrigt. Har en del planer på ett höstevenemang i kulturens tecken som jag återkommer till...

Måste slagga nu.





5 kommentarer:

  1. Jag tror att det står "Pappa är bäst" så att du inte tar fram vinkelslipen om han råkar börja igen! =D Starkt gjort, det är oskönt. Ha de/ Kristina

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det vore nått :-) men tyvärr så vann du ingen kebab...
    J

    SvaraRadera
  3. Fredrik och jag vill gärna vinna en kebab... men då vi redan vet vad motivet är så känns det inte helt rättvist. :P
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Mors! Har läst på lite om blogtävlingar. Om det bara är 2st tävlanden varav 1st vet rätt svar vinner den kebaben å 2an får en korv m bröd i jumbopris =)/ Kristina

    SvaraRadera
  5. Haha, är det så det är....? Misstänkte att jag inte hade en aning om upplägget i bloggtävlingar :-)
    J

    SvaraRadera