onsdag 29 augusti 2012

Semester :-)

Aaahh, skönt. Har haft semester i exakt 5 timmar. Packade bilen och klippte iväg till Taxinge. Ska stanna ett par dagar här med brorsan och hans koseliga familj. Har ju en del planerat också så det blir dagliga rapporter naturligtvis. Första stopp i morgon blir Arlanda 07.30 ;-)

Jo, nu har reportaget kommit ut förresten. Fint skrivet tyckte jag och om man inte har tidningen så kan man läsa den här: http://succe.info/

 Det som inte kom med var det här: 

Vem eller vad är jag mest stolt över? Min pojk, lillkillen såklart.
Vem vill du helst ta en fika med? Percy Barnevik. Hans arbete med Mikrolån imponerar stort på mig men mycket annat också.
Vad gör dig förbannad? Rasism och alla andra fördomar.
Nån annan hobby än fordon och skapande? Well, mina syskonbarn såklart. Har tre stycken och det är så skoj.

Gjorde nyss en joggingrunda. En halvtimme i makligt tempo fick räcka. Sagolikt vackert runt slottet här. 
Slappar i soffan nu med min brorson och kikar på Pelle Svanslös. Mår avundsvärt bra.

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar