söndag 5 augusti 2012

Trög...

Tja.
Länge sen sist nu. Har faktiskt inte haft så mycket att skriva om. Livet rullar på i maklig takt. Naturligtvis händer det saker hela tiden. En är att jag blev intervjuad häromdagen. En tidning tyckte jag hade något att säga och efter mycket velande så hade jag bestämt mig. Det ska bli skoj när den är ute. Återkommer då ;-)
Mer då..? Well, tränar på som vanligt, är på Hälsogymmet i princip varje dag, morgon eller kväll, allt från en halvtimme till två timmar. Roligast är när syrran coachar faktiskt. Hon är duktig och varierar träningen bra.
Lillkillen o jag for till Sthlm i Lördags. Vi hade hört att en korvnasare i Gamla stan sålde Världens starkaste korv. Klarade man den på 5 minuter så fick man en t-shirt som bevis. När vi frågade efter vägen så fick vi berättat för oss att de flesta som äter den spyr och en del gör på sig... Kändes inte så kul så vi skippade den med tanke på att vi inte hade något ombyte med oss, haha... En annan gång kanske. Trevligt hade vi och på hemvägen stannade vi till hos brorsan och hans familj. Kjekt som tusan.
Jo, så har ju Katrineholmsveckan startat. Skoj evenemang och upptåg hela veckan. Väl värt ett besök. Är ju en motorkille så då bör jag ju rekommendera Traktormuseet i Värmbol och om ni är där så kan ni besöka min firma o få lite kaffe. Alltid koseligt med besök. Kika här så får ni info om veckan...
http://www.katrineholmsveckan.se/

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar