måndag 13 augusti 2012

Hmm...

Tänkte jag skulle ha något vettigt att skriva om men det är samma vanliga. Jobb, pyssel o träning. Funderar på att anmäla mig till ett träningsläger till hösten bara för att boosta min egen träning. Gillar gymmet men ibland blir det lite tradigt. Ska grunna lite till så rapport kommer när jag bestämt mig..

Mer då...? Jo, nån form av musikevenemang i Norrköping och om jag inte är helt felinformerad så spelar ett jäkla bra reggaeband där på Fredag och på Lördag  är det Bluesfestival på Gästis i Eskilstuna. Den är värd ett besök för då spelar : http://www.howlingdale.se/ Ett otroligt bra bluesband, klart jag är partisk när sångaren är lillkillens gudfar ;-) men de är erkänt duktiga oavsett...

Verkar som om det blir fullt upp i helgen alltså men det är det jag gillar...

Sova nu. Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar