tisdag 28 augusti 2012

Tja.

Phuuii, nu har det varit stress med mycket. Tränar som fan, sprang spåret igår och avslutade med ett pass styrketräning. Skönt men det känns. Ska inte svamla om kläder men nästan allt är för stort nu för tiden. Ska ju på träningsläger  om en månad och vill ha ett rimligt flås när jag kommer dit.
Och från o med i morrn har jag semester. Ska vara ledig i 14 dar o bila runt i Sverige. Kommer att stanna på väl valda ställen och trivas, må bra, slappa och, träna såklart. Rapport kommer.

Mer då...? Well, planerar ett motorevenemang Lördagen 6 Oktober. 10 timmar motorkultur i samband med Katrineholms Kulturnatta. Mer info kommer men om det blir som jag tänkt mig kan jag lova en hel dag med bara kul happenings, uppvisningar,  utställningar, gott käk osv, men som sagt, mer info kommer, några trådar till som måste knytas ihop bara.

Trött nu. Vi snackes

6 kommentarer:

  1. träna inför ett träningsläger??? är inte det som att äta innan man går på restaurang??? ;-)

    bra reportage i lokal tidningen :-)

    uffe

    SvaraRadera
  2. Skumt men så är det ;-). Tack, blev nöjd jag också.
    J

    SvaraRadera
  3. Mors! Blev nyfiken på artikeln, så jag snokade reda på den =) Superbra å personlig.Grattis! Nu blir det blästerboom i Katrineholm! Ta vara på den sista sommarvärmen å ha de gött på semestern/ Kristina

    SvaraRadera
  4. Hmm, en stalker... Hade ju kunnat vara förutseende o lagt in en länk... Kanske i nästa inlägg :-)
    J

    SvaraRadera
  5. Haha,nja, snarare lite uttråkad just nu. Det händer mer skoj i andras liv.Men har köpt Camino Portugal boken, så i vår bär det av, en bit i alla fall. Nu ska jag stalka John Blund istället =)/ Kristina

    SvaraRadera
  6. Aah Camio Portugal tror jag är skön. Har ju fortfarande tänkt att göra Santiago-Fisterre nu i Oktober men ska kolla väder först. Kan ju vara helt kasst så sent på året men men...
    Sov gott
    J

    SvaraRadera