fredag 24 augusti 2012

Fredag...

Träningsvärk??? Njae, vem, jag? Haha, lite kanske. Drog till gymmet vid 21-snåret ikväll. Lite uppvärmning på Crosstrainern och sen Kettlebells o hantlar. Avslutade med en halvtimme på samma Crosstrainer... Tja, har man inget bättre för sig en Fredagkväll så var det rätt skönt. Knappt någon på gymmet, lugnt o fint... Då trivs jag :-) Soffpotatis? Knappast.

Kära mor bjöd på mat innan, Norska pannbiffar med kokt potatis. Gott som satan och för första gången på länge åt jag mig mätt... Försöker ju hålla en hyfsat strikt diet men känns som om jag gör fel för jag är hungrig nästan jämt. Äter regelbundet o nyttigt,en jäkla massa blåbär, för det är ju bara bra, o mycke sallad. Kanske aningens för lite kolhydrater men men...

Jäkla tjat om träning o kost men bilder på annat kommer snart. Är ju inte på någe vis inaktiv med projekt men, tålamod.... Haha, lita på mig.

Kl 7 i morgon bitti är jag hemma hos en god vän. Ska hjälpa honom att bära lite möbler så då skippar jag gymmet. Right?


2 kommentarer:

  1. norska pannbiffar??

    uffe

    SvaraRadera
  2. Skitskumt men så är det:-) Svingoda är de...
    J

    SvaraRadera