tisdag 16 juli 2013

Ja men det var ju själve....

Om ni nångång får för er att skölja av foten eller åtminstone några av tårna med vatten som håller ca 130 grader celsius så gör det INTE för annars kan det bli så här tokigt....


Jäkla varmt var det kan jag lova :-(

Skulle skölja ur en dunk med högtryckstvätten och när dunken är halvfylld så välter den. Det som är intressant är hur lång tid det tar ibland för hjärnan att registrera dylikt. Stod och tittade på när det skedde och efter nått som verkade vara en evighet så tänkte jag att det här kommer nog bli problem...
Tja, det som inte dödar en stärker en så mina tår kommer vara ubermänskliga eller.... ? Haha

2 kommentarer:

  1. Om du bränner dig kan jag rekommendera Aloe Vera. Stryck på ett tjockt lager på brännsåret och dagen efter är det bara lite rött.

    / Maria

    SvaraRadera
  2. Bra tips men jag tog på lite Anika-salva den här gången. Svårt med brännskador :-(
    J

    SvaraRadera