torsdag 4 juli 2013

Well...

Nyköpings Onsdagsträff i hamnen igår. Temat var Amerikanska bilar. Jäkla trevligt ställe att strosa runt på. Varmt o skönt plus nån tjomme kränger delikata strömmingsburgare. Gott som satan :-) Kika på det här för info om nästa evenemang : http://automobilsallskapet.se/?page_id=2361

En märklig sak jag tänkt på när jag åker hoj. Om jag kör min Japs-hoj så hejar väldigt få Harley-åkare men när jag kör min Harley då hejar både Japs och Harley-åkare...
Varför är det på detta viset?
Tänker väl att det är människan bakom styret som är den viktiga, inte vad man kör eller wtf...?
Kanske jag som är överkänslig, haha ;-)

Btw, igår fyllde den här snubben år. Gott o väl en anledning till fest...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Franz_Kafka

Mer då? Jo, har börjat löpträna igen. Tydligen bör man inte springa/ jogga / löpträna inom en månad från ett Maratonlopp men nu ville jag inte vänta längre. Tog mig ett 30 minuterspass på löpbandet. Kul som tusan så vi får se vad det blir härnäst...


2 kommentarer:

  1. jag har tydligt märkt det där med å hälsa på andra hojåkare då jag både åker off-road och gathoj

    uffe

    SvaraRadera
  2. Märkligt är det.
    J

    SvaraRadera