onsdag 21 augusti 2013

Onsdagspyssel...

Well, kneget rullar på och så även träningen. Ska träffa min träningscoach på Måndag så han får styra upp några bra övningar åt mig. Blir skoj för just nu är det bara underhållsträning för att inte stelna till, haha

Har börjat få tillbaka grejer som har varit på tigsvetsning, tex framaxeln så den har jag blästrat o grundat ikväll. Nu är det ju inte bara att montera de nyrenoverade bromssköldarna visade det sig utan någon form av adapterplatta behövs. Bilder kommer nån annan dag på det :-)

Däremot så är fälgarna lackade i en jäkla snygg orange, samma som startmotor, generator, tuta och några andra detaljer.  Vad tycks? Jäkla rejsig kulör. Var aningen skeptisk men det blir bra tillsammans men grå halvblank ram och sen mattsvarta detaljer, typ bromstrummor, bakaxel osv...




Lång väg kvar och har ju gett mig tusan på att ha den på hjul till 5 Oktober, Årets Motorkulturdag alltså plus även hojen ska donas till lite och jag ska svetsa ihop en rackarns tuff trampcykel tills dess också... Bara att öka eh?

4 kommentarer:

  1. jag hade hoppats på
    motocross däck fram.. :-)

    uffe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm ja jo eller....? Tycker ribbat framdäck är snyggt som tusan. Lite som det ska vara på en hoj vetdu...
      J

      Radera
  2. Klockrent mannen!!!!! /C

    SvaraRadera