lördag 3 augusti 2013

Projektet :-)

Well, runt 10 igår förmiddag klippte jag ner till Göteborg för att hämta hem nya projektbilen. Exakt 12 timmar senare var jag tillbaks i stan. Inga felkörningar för en gångs skull, haha och marginell trafik. En liten kö på nedvägen pga broöppning men det kör man snabbt ifatt...

Lite bilder kanske?


Schysst lass det här...


Även en pall med bra-att-ha-grejer följde med.


Mycket jobb blir det.




                                       




Well det lär bli en hel del pyssel men projektet betyder mycket för mig. Mer om det vid tillfälle. Har gett mig tusan på att den ska vara färdig inom ett år dessutom. Har en hel del goda vänner som har lovat att hjälpa till så det kanske går smidigt. I ärlighetens namn vet jag inte vad jag har gett mig in på men det är kanske bara roligare då, ha ha.

3 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att följa!

    SvaraRadera
  2. Roligt att ni gillar den. Ska försöka göra bra ifrån mig.
    J

    SvaraRadera