söndag 18 augusti 2013

Well...

Blir aldrig som planerat. Hade ju tänkt att åka både till Norrköping, Rejmyre och Eskilstuna i helgen men valde att vara på verkstan istället. Hann med massor på projektet så det känns ju bra men inga bilder än. Blästrat o grundat fälgarna, bromstrummor o sköldarna plus lite annat smått o gott så jag är nöjd.
Tränade dessutom i Fredagskväll och i morse så det känns också bra trots en jäkla ryggmuskel som krånglar men det får man ta.

Har även hunnit med att slutföra en enkel installation :-)  Kolla in:


Trädet är ett beställningsjobb från början men han ville ha ett helt slätt utskuret i ett stycke plåt så jag gjorde min egen tolkning istället och svetsade ihop en del skrotplåtar innan jag skar ut det. Mer levande på det viset enligt moi :-)                                                                                                                                         
 Naturligtvis har jag gjort ett nytt träd till kunden så han är nöjd. Det är han som har ritat trädet alltså men jag som tillverkat det så jag gör ingen anspråk på't men busken däremot är min skapelse. Den observante ser att det är skrotbitarna från trädet som är ihopsvetsat. Tyckte det liknade en kaktusodling, typ....

Och, nya numret av resemagazinet har kommit ut med en enkel reseskildring, skriven av undertecknad. Måste ju få skrävla lite :-) och även göra reklam för både http://budgetres.se/ och resemagazinet. Om ni känner fört så kan ni läsa artikeln här : http://www.budgetres.se/RM/RM8.htm?utm_campaign=cmp_220607&utm_source=getanewsletter#paris

Well, måndag i morgon så nu är det slappardags ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar