fredag 9 maj 2014

Villa Sandhem och...

Ja just det. Tänkte det var dags för ett evenemangstips eller två. I morgon, Lördagen 10 Maj så spelar Helsingland Underground på Villa Sandhem. Garanterat ös utlovas och käket där är alltid bra så det är ett måste faktiskt :-)
Dessutom så är det en vårmarknad i morrn och på Söndag i Jönåkerstrakten nämligen Rinkeby Vårmarknad. De har strutskycklingar, påfåglar, får och utegrisar så en utflykt med barna kan vara klockrent.

Själv däremot så fyller min älskade lillebror 40 så jag besöker inget av ovanstående men får såklart minst lika roligt. Så många minnen med honom, smått sentimental. Alltid skoj att besöka de men extrakul nu.Ibland anmärker han på att jag kallar honom för lillebror fortfarande när han är i mångt o mycket både mognare o intelligentare än mig men han är ändå alltid min lillebror :-)

Den här låten är till honom: http://youtu.be/MKLVmBOOqVU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar