fredag 8 augusti 2014

Orgasmer och coola fordon...

Hade lovat mig själv att inte köpa ett nytt, eller gammalt fordon förrns jag hade sålt ett av mina men häromdan visade polarn upp en Engelsk polishoj från -52. Såå snygga detaljer och en patina som faktiskt kunde köpas för pengar så bytte den ägare raskt. Han hade tänkt bygga om den och trots att jag inte är ett originalfreak så ska den här vara original. Lämnade i min tur iväg den för en allmän översyn, lite  montering och service till en gammal kuf jag känner. Ingen brådska men till Årets Motorkulturdag så ska den premiärvisas. Skoj som tusan.

Mer då? Jo, har fått en del ideer till mitt bilprojekt som kommer bli bra. Beställde lite grejer idag och i helgen blir det väl några timmar i svarven för att få till det. Har en bild i huvudet och det är alltid lika spännande att se det i verkligheten ;-)

Ja, orgasmer ja. Skrev för en tid sedan om Nationella Orgasmdagen och idag är det dags igen för idag är det INTERNATIONELLA Orgasmdagen. Det är även kräftpremiär men är rätt säker på att det inte finns ett samband. Å andra sidan är det kanske inte en dålig combo eller...? Hörde förresten om ett glass-ställe i Bromma som serverade en glass som skulle ge en orgasmisk känsla så det är mitt tips för dagen, kanske efter kräftorna till och med eh...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar