måndag 13 juli 2015

Kylarpyssel...

Efter en helgs funderande, vridande o vändande så får det bli så här. Som ni minns så blev måtten helt tokiga på cellpaketet jag beställde. Mitt fel men så kan det bli ibland. Finns ett talesätt, jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker får nog ändras till att ibland har jag tur när jag tänker, haha...


Så här fint var cellpaketet när jag fick hem det...



Och så här när jag fick vålda bort en del plåt med kapen...

Plåten längst ner smalnades enkom av en del, kanske 25 mm ca men den övre fick ett helt nytt utseende. Tänker börja med nedre tanken för att den är lättast att tillverka...

Hmm  jo så här var det ja. Har ju peppat en o annan god vän att börja med en daglig rutin med 10 st Burpees och så även mig själv såklart vilket jag faktiskt hittills har gjort men tänkte faktiskt öka på det lite till 10x2 st morgon eller kväll men kanske både på morgonen o kvällen och om kroppen håller ökar jag på ytterligare till 8x3. Dock ska jag känna noggrant efter så jag inte förtar mig. Är aningen sliten men inget som är alarmerande men som sagt. Små steg och känna efter noga. Om någon annan hakar på så vore det roligt men som jag brukar säga, var o en gör sin egen vandring ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar