onsdag 5 juni 2013

Dan före dan...

Sveriges nationaldag i morgon :-) Hoppas den firas av många med buller o bång. Att vi gläds över vårat fantastiska land, hur bra vi har det på alla sätt o vis. Att vi firar mångfalden som berikar vår vardag och kultur. Alla färger som finns som gör vårat land vackrare och en bättre plats att leva på :-)

Själv ska jag jobba några timmar för att sedan ha grill-knytis med goda vänner, haha. Kannibalism lät det som eh :-)

Hoppas er dag blir lika bra som min.

Btw, min syster var ute o sprang häromveckan. Efter 16 km lossnar båda stortå-naglarna men hon joggar vidare ett par km till. Segt virke i na vill jag lova.

Vi hörs

2 kommentarer:

  1. Hej Pilgrim, vill önska dig lycka till med maran! Det kommer att gå skitbra! Drick vatten =D / Kristina

    SvaraRadera
  2. Hallå där :-) Tackar. Vatten är ett bra tips. Är ju som bekant lite slarvig men ska skärpa mig..
    J

    SvaraRadera