onsdag 12 juni 2013

Well...

Vaknade runt 2 i natt lokal tid. pigg som tusan så bara att ta fram en bok. sträckläste Anna D' Arc av Mårten Sanden. det är väl egentligen en ungdomsbok men det kvittar för mig. riktigt bra, spännande och ständigt aktuell. Kika lite här om ni vill : http://www.minabibliotek.se/101685/anna-d-arc

Hursomhelst, slumrade till nån timme och sen blev det frukostdags. Ägg Benedectine plus kaffe latte på kvartersfiket. Mums. Knallade ner till stranden efteråt och bara trivdes. På väg tillbaka till hotellet stod några brandmän o fikade. De hade parkerat sin stora stegbil precis utanför så vi stannade och snackade bort en halvtimme. Trevligt folk må jag säga. Fick lite tips o idéer på ställen vi borde besöka :-)

Åkte in till några shoppingcentra och slog ihjäl några timmar. Käkade god sushi till lunch, massor med kaffe latte blev det också. Väldigt mycket tiggare, uteliggare och narkomaner här. Hjärtat slits itu för man vill ju hjälpa alla såklart.

Well, utanför en affär satt Larry Hunt, The Bucketman och spelade. Blev helt trollbunden. Makalös snubbe. Kika här: http://youtu.be/wcExFP-Shhc  Så cool, så duktig. Han fick en näve dollars kan jag lova.

Efter ett par timmars shopping / strosande så hamnade vi här : http://www.thecheesecakefactory.com/
Känt ställe längst uppe på Macy's. Satan vilka goda cheesecakes. Åt en sallad innan för jag visste jag skulle få dåligt samvete om jag bara glufsade i mig en cheesecake.
Tur man är här för ett fys-pass egentligen ;-)


1 kommentar: