lördag 8 februari 2014

Håhåjaja... :-(

För slarvig med kosten och för mycket träning tar ut sin rätt så denna vecka har jag varit rätt sänkt. Kommer igen men nån dags vila till behöver jag. Känner mig även febrig o hängig plus att en mycket god vän ligger nersövd på Karolinska med hjärtbekymmer. Han fick en pacemaker inopererad i höstas med gott resultat men nu har det tillstött nått knas. Fan :-(
Märkligt hur det hopar sig ibland. En god nyhet är att några andra goda vänner fick barn häromdan. Kul som tusan men känns märkligt att glädja sig samtidigt som jag oroar mig som tusan för min andre vän. Håhåjaja.
Har meckat lite trots allt och nu är mina huvudbromscylindrar monterade. Blev riktigt bra så bilder kommer snart.

1 kommentar:

  1. Hoppas din vän snart mår bättre. Finns ju lite tröst godis i kåken.

    SvaraRadera