måndag 1 februari 2016

100 år...

Förra veckan var hektisk som tusan så beslutat att lägga maraton-träningen på is ett tag kändes som helt rätt beslut om än lite vemodigt men springa kan jag göra sen.

En rätt kul grej var att jag blev inbjuden till att planera Katrineholms 100-års firande som infaller nästa år. Tanken är att hela 2017 ska genomsyras av glädje med allehanda tjo o tjim och här kan ni kolla in vad som hände under kvällen ;-) https://www.youtube.com/watch?v=lvGIeI8H1po
och kikar ni runt på sociala medier så är det #katrineholm100

Kolla in min hemkommun här : https://sv.wikipedia.org/wiki/Katrineholm




Mer då...? Jo, jag kände att jag behövde göra en enkel svetsjigg för mina MinnesÄnglar så lite material rotades fram och varefter tiden gick och tankarna snurrade så blev det så här:
Känns som det blev en Steampunk inspirerad insektsliknande tingest eller...?


 Klorna som håller vingarna innan svetsningen ska få mässings-skruvar och ev 
någon dragfjäder som håller de på plats tills allt är åtdraget ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar