onsdag 11 juni 2014

Hemligheter...

För några veckor sedan blev jag tipsad om en intensivkurs i Kubansk Salsa av en god vän. 4 timmars hård träning en Lördag skulle resultera i oanade takter så jag anmälde raskt mig själv och min partner.  Likväl så tänkte jag att Salsa är nog svårt som tusan, återigen Tanke, Handling, Konsekvens alltså, haha. Hur som helst, vill ju göra bra ifrån mig när jag väl är där och imponera lite på kvinnan i fråga så i största hemlighet, i lönndom med små vita lögner så har jag tagit några privatlektioner i ämnet. Svårt men kul som tusan. Jaja,kursen är om få veckor så då visar det sig om jag har varit en flitig elev. Spännande värre. Om ni söker på Cuban Salsa på Youtube så ser mi att det är mycket höftsväng. Mmm detta blir spännande som sagt. Låten vi tränat till är den här : http://youtu.be/vCEvCXuglqo
Men vilka de kör på kursen visar sig :-)

2 kommentarer:

  1. Hehe, jag kan göra bedömningen. Är anmäld till samma kurs....

    SvaraRadera
  2. Haha, kul. Vi ses.
    J

    SvaraRadera