måndag 23 juni 2014

Pyssel, övertid o diverse...

Apropå pyssel så får jag en del specialuppdrag ibland. Allt från nått som ska smidas till något som bara ska konstrueras och den här gången blev det ett tårtställ. Några bekanta ska gifta sig och behöver földaktligen en tårtställ för 5 tårtor. Tja, who u gonna call. tänkte de o ringde mig, typ ;-) Nu fick jag tyvärr inte helt fria händer av olika anledningar, mest pga att det är tårtorna som ska synas o inte själva stället. Jaja, drog mig till minnes att en kund hade nått liknande på datorn men för 3 tårtor enkom men inga problem att lägga till ett par. Nånn timme med svetsen så blev det så här:

Lite vit färg blir pricken över i. 

Mer då? Jo, träningen har blivit lite eftersatt. Mest för att jag blev krasslig och drogs med en jobbig hosta ett tag men nu känns det bra igen. Skönt är det och vilken dag som helst börjar löpträningen. Bara att nöta mil..

Mmm jo, polarn Bernth har lagt ut lite bilder från förra Onsdagens Motorträff. 
Kolla in de här:  http://58sevieldo.blogspot.se/

Mer pyssel även med min Buick som så snöpligt orsakade en trafikstockning för en månad sen när det var Nationella picknickdagen och jag skulle göra mig till för <3 
Har haft bilen på verkstad och det troliga felet var tändmodulen för trista 4200:- Bytte den häromdan och inget hände men ett par dar senare hoppade bilfan igång men går som en kratta. Guuud som jag hatar moderniteter som boxar, moduler, givare o skit. Jaja, skam den som ger sig så fortsättning följer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar