lördag 14 juni 2014

Taco's och Salsa...

Det här med Taco's alltså. Efter alla år som jag har svurit över att det inte går att äta Taco's utan att man dräller som tusan pga att Taco-brödet går sönder vid första tuggan... Någon som känner igen det? Frågade flera personer idag och alla sa samma sak. Det går icke!!! Men, igår kväll, så stod det Taco's på menyn och samma sak då, jag dräller o svär tills kvinnan i mitt liv säger: jag fattar inte, hur svårt kan det vara...? Kolla här, säger hon. Lite köttfärs på tallriken, creme fraishe, grönsaker, Taco-sås, ost, ja ni hajar? Hon rör ihop det till en krämig massa och fyller Taco-brödet med det. Pressar ihop det lite lätt med gaffeln och börjar äta, en sida i taget av brödet. UTAN ATT DRÄLLA ETT DUGG..... Kolla bilden:


Apar efter direkt och det funkar klockrent :-) Bara att äta en sida i taget och kvar blir den lilla remsan i botten som raskt slukas. Vilket tips va? Hon bara log o skakade på huvudet. Jäklar vad jag gillar henne :-)

Mer då? Jo Salsa var det. Kolla in videon och prova själv. Javier och hans partner vet hur stegen ska tas :-)
http://youtu.be/wUSh41eQ7T8  Få veckor kvar innan kursen så bäst att ligga i ordentligt.



1 kommentar: