söndag 30 september 2012

Gristidigt..

Gick upp tidigt igår. Lite frukost o sen gymmet. Klippte därefter ner till firman för att svetsa klart min 5 meter höga, ja just det. Bilder kommer när den är klar.
Stor är den. 2x1 meter i basen och 5 meter hög som sagt. Alltid svårt att bygga när man inte kan gå ifrån några meter och granska men det visar sig hur det blir när jag släpat ut den och ställt den upp..

Fick förresten hem en burk kaffe för nån vecka sen. Kaffet heter Coffee and Chicory och tillverkaren är Café du Monde i New Orleans'. Gott som satan. Var ju lite brydd med tanke på allt man hört om Amerikanskt kaffe men det här var otroligt gott. Ingen aning om det går att köpa i Sverige tyvärr. Så, igår kväll, efter ca 7 timmars svetsande och slipande så åkte jag hem, bryggde mig några koppar kaffe, tog fram en liten ask med handgjorda praliner från Recchiuti Confections i San Franciscos som jag fick när jag fyllde år, och bara trivdes :-) Lite livskvalité en Lördagkväll bara.

Mer svetsa idag. Tänkte göra klart mitt projekt. Håhåjaja...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar