fredag 28 september 2012

Kass...

Jäkla slött på uppdateringsfronten på sistone men jag har varit för trött helt enkelt. Sliten på kvällarna och väck på morgnarna. Tror att förra helgen satte sina spår djupt.

Hur som, 6 Oktober närmar sig med stormsteg och en av bilarna som ställs ut är Joakim Bonniers första tävlingsbil. Bara den är värd ett besök tycker jag. Mer då, jo, pratade nyss med en bekant som har en jäkla tuff Lincoln-cab o han kommer hit också. Har även en hoj på gång som jag tror många vill se men mer om det närmre.

Dessutom så började jag på ett projekt för några veckor sedan med att köpa in över 30 m2 plåt men kommer att behöva minst 10 m2 till. Svetsar o kapar, sliter o släpar.
Så, ska det bli en ny grill, en staty eller vad.? Tja, 6 Oktober står den klar hoppas jag :-)

Träningen har fått vänta lite, mest för att vila kroppen men jag är snart igång igen.
Trust me;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar