onsdag 19 september 2012

Hmm...

Sent? Tja, man vänjer sig. Trots att jag trivs hos syrran så har jag helt seriöst börjat kika efter lägenhet. Dags att sätta bo, haha. Har bara inte riktigt bestämt mig för vilken typ av boende jag vill ha men det ger sig efter vart...

Ska man prata om vädret så är ju det väldigt lynnigt nu. Svårt att planera utomhusaktiviteter men snart är det vår.

Tror förresten jag tog i för mycket igår på gymmet. Ont som satan i min axel, den som jag röck sönder i vintras. Värker hela tiden så idag blev det bara motion på gymmet, ingen styrketräning alls faktiskt. I morrn blir det bara vila för på Fredag börjar det. Ska infinna mig kl 16.00 på Centralen för vidare transport till någon ö där Bootcampen ska vara. 48 timmar av, tja, det visar sig...

Btw, apropå träning och motion så har jag och syrran anmält oss till San Franciscos Maraton nästa år... Det ska bli skoj oavsett resultat. Enda nackdelen är ju att den är på asfalt och det är tungt. Jaja, bara att ligga i.. Har ju ett år på mig så det ska nog gå bra. Tänker väl att om man kunde gå 790 km på 26 dagar med ca 9 kg på ryggen så kanske man kunde springa 42 km.... Eller?

ZZzZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar