måndag 10 september 2012

Måndag....

Jahaja, veckan började väl sådär men det är som det är. Skön semester dock :-)
Jo, träningslägret närmar sig med stormsteg och det ser jag framemot men i utrustningslistan som jag fick så står det att man ska ha med sig bl.a. en ögonbindel... Wtf? Är det blindbock på gång eller generell mass-förnedring...? Skumt. Dessutom är det dubbelt så mycket grejer som när jag gjorde min vandring men en helg i Sthlm är väl hårdare en 26 dagar över Pyrenéerna, vad vet jag... Plus, shaving equipment, en varm hatt + swimming costume.... Vad tusan är det? Swimming costume? Jag förstår ingenting men spännande blir det.
Under rubriken har de skrivit: There's only one way off this island. And that's through us!!! Jo Tjena tänkte jag;-)
Om jag överlever, så ser jag framemot 6 oktober. 10 timmar motorkultur i samband med Kulturnatta i Katrineholm. Planerar för fullt och knyter ihop trådar. Har bokat en otroligt duktig pinstripare bl.a... Mer info kommer.

Ps. Tjatar lite men blev så tagen av filmen Searching for Sugar man så den tycker jag man ska se. En dokumentär som sagt men en otroligt fin berättelse. Mycket sevärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar